Dołącz do gry szkoleniowej E-mole
Dawno, dawno temu, w 1970 roku… z jaja wykluł się Emil de Mol.
Miał jednak pewien problem – papier mu nie służył. Każdy kęs „Pana Tadeusza” kończył się bólem odwłoka.
Na szczęście mololog znalazł rozwiązanie – Emil zaczął żywić się… e-książkami!
Tak powstał pierwszy e-mol.
Ale to dopiero początek historii, która może skończyć się katastrofą cyfrowego świata.
Żeby poznać całą historię, dołącz do gry E-mole, odkryj tajemnice bibliotecznych baz danych i uratuj e-zasoby Uniwersytetu Gdańskiego!
Wejdź na 👉 stronę
Autorami gry szkoleniowej są:
- Urszula Kulczycka z Oddziału Informatyzacji, która od wielu lat zajmuje się zarządzaniem, udostępnianiem i szkoleniami z zakresu baz danych w Bibliotece UG;
- dr Wojciech Glac, prof. UG- neurobiolog, pracownik naukowy, dydaktyk i popularyzator nauki.