Dołącz do gry szkoleniowej E-mole

Gra E-mole

Dawno, dawno temu, w 1970 roku… z jaja wykluł się Emil de Mol.
Miał jednak pewien problem – papier mu nie służył. Każdy kęs „Pana Tadeusza” kończył się bólem odwłoka.
Na szczęście mololog znalazł rozwiązanie – Emil zaczął żywić się… e-książkami!
Tak powstał pierwszy e-mol.
Ale to dopiero początek historii, która może skończyć się katastrofą cyfrowego świata.

Żeby poznać całą historię, dołącz do gry E-mole, odkryj tajemnice bibliotecznych baz danych i uratuj e-zasoby Uniwersytetu Gdańskiego!
Wejdź na 👉 stronę

Autorami gry szkoleniowej są:

  • Urszula Kulczycka z Oddziału Informatyzacji, która od wielu lat zajmuje się zarządzaniem, udostępnianiem i szkoleniami z zakresu baz danych w Bibliotece UG;
  • dr Wojciech Glac, prof. UG- neurobiolog, pracownik naukowy, dydaktyk i popularyzator nauki.

 

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: czwartek, 13. Listopad 2025 - 10:03; osoba wprowadzająca: Jolanta Wittstock Ostatnia zmiana: poniedziałek, 24. Listopad 2025 - 16:34; osoba wprowadzająca: Marietta Tiszbein